SÅ JÄVLA BRA!

Grattis på farsdag, alla pappor (som förtjänar det)


Igår var jag och Sompo äntligen på
Håkan Hellströms konsert på hovet
DET VAR GRYMT! HELT JÄVLA GALET BRA!

Håkan själv var såklart skitbra.
Men alla, verkligen ALLA i publiken stod och sjöng med till varenda låt och
 jag tror inte att någon (utom dom två som satt bakom oss) stod still.
Det var en musikfest utan dess like!

Carola i all ära, you know i love you,
men sånt ös som det var igår har jag aldrig varit med om.
HUR kan man inte gilla detta?
Till och med jag skakade rumpan okontrollerat och ville inte gå hem
när konserten efter två och en halv timme var slut.

Sompo, samma sak.
Ena sekunden grät hon okontrollerat,
andra stod hon och studsade av lycka i takt till musiken.
Ja det var grymt. Helt klart.

Våra fina tröjor som vi lagt ner så mycket tid, men framförallt energi på...
...jaa.. dom blev kvar hemma.

Vi insåg, ungefär tjugo minuter innan vi skulle gå till tåget, att vi inte var så fina i dom.
Eller vi kände oss inte snygga.. så vi skulle byta kläder.. men till vadå?
Så det blev akut-stress-kalabalik. Men vi hann.. som alltid.














En underbar kväll och jag är glad att vi gick!
Love you Sompo-lainen

"jag går inte isär när jag går med dig"



                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0