TJAAA BLOGGEN!

Sheeeeet vad länge sen jag uppdaterade!
Sorry, det verkar nästan som om jag gått och skaffat mig ett liv!


Egentligen inte, har bara hållit mig sysselsatt.
Sompo har ju kommit hem såå.. haha!

Jag har faktiskt försökt ta vara på det fina vädret så mycket jag bara har kunnat.
Sen vi kom hem från Kreta har jag liksom varit kåt på solen..
Man vill gärna behålla den lilla färg man lyckades samla på sig där.
Har inte gått så jättebra, så jag tror jag ska hälsa på solariet liiite.
Om jag har råd det vill säga.

Det är så sjukt mycket den här månaden.
Jag älskar det, min plånbok lite mindre.
Idag är det morsdag och mamma fick lite småsaker. Såklart.
I love you mami!

På fredag tar min lillebror studenten, på lördag är det 30 års kalas för Johannas Daniel.
Söndag fyller mamma år. Onsdag veckan efter fyller MIN UNGE ETT ÅR! JAG DÖR!
Samma fredag tar Maria studenten och lördagen efter det har vi kalas... ANDAS!

Sen har man ju såklart alla underbara räkningar att betala och plus att jag har köpt biljetter till
 HÅKAN HELLSTRÖM! :)
Jag och Sompo ska gå på hans konsert i November på hovet och det kommer bli grymt!

Just nu sitter jag och fördriver tiden medans min soppa på typ tio liter ska koka färdrigt.
Japp, det är dags igen. En ny diet på gång. Haha!
Nu tänker ni säkert: Tröttnar hon aldrig? Ska hon ialdrig ge upp?
Jag tänker faktiskt precis samma sak. Men tydligen inte.

Den här gången har jag även lurat med min stackars karl,
så vi får stötta varandra i en vecka.
Man får iallafall äta så man blir mätt och det är ju bra.
Vi har ju kommit fram till att fasta inte var min grej.
Kanske detta är? Soppdieten.
 
Utgår från en grönsaksoppa man kokar själv sedan frossa i frukt och kalla grönsaker.
Det luktar iallafall gott.

Sådär, nu har jag lättat mitt samvete (tampoo).

Ta hand om er och håll tummarna för att jag kanske har något kul att skriva om snart.
Typ vad jag tycker om alla märstas ragator eller nåt.. sånt har jag rätt mycket på lager såå..

På återseendeeeeee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0