VILKEN SKIT!

Idag fuskade jag med min träning.

Har börjat gå varje förmiddag , en strecka på ca 8 kilometer.
Skitskönt. Lagom långt och tar lagom lång tid.
Det är så bra, för jag drar iväg runt 10 när Nicole ska sova
och är hemma lagom till hon vaknar. Toppen!

Igår var jag och Ida ute. Det var så himla mysigt.
Som honung för själen. Solen lyste stark och var varm.
Ida och jag planerade att vi ska börja riktigt
 ordentligt nu med träning och att äta rätt.
Man blir så himla mycket mer motiverad ihop med någon annan.

Idag sket vi i promenaden...
Vädret var så himla deppande och gav mig huvudvärk.
Men det gör inte så mycket. Ska till SATS snart iallafall.
Får träna hårdare där helt enkelt.
Men någon sorts träning varje dag är planen nu fram till Kreta.

Sen kom vi på att vi ska köra någon diet.
När Nicole åt lunch igår upptäckte vi att en
burk med barnmat innehåller ca 140 kallorier.
SKITBRA!
Vi kör "barnmatsdiet"!

Trots att jag blir äcklad av blotta tanken på att äta det så tål det att tänkas på.
Kanske funkar skitbra. Vi får se. Jag återkommer om det.

Jag fick ett brev idag angående dagisplats.
"Ditt barn har fått plats på söderbrinkens förskola"
WHAT!?
Jag har inte ens sökt plats där.
Hell no! Hon ska inte gå där! Skulle inte tro det! No no!
Så det är bara att skicka tillbaka skiten med underskrift och tacka nej.
Suck!
Skulle vara trevligt om saker ville klaffa och att man kanske
 kunde få ett brev där det stod att man fått plats på sitt förstahandsval?

Det handlar liksom om vart mitt barn ska vistas om
 dagarna och vilka som ska ta hand om henne.
Jag tar inte något, bara för att! Glöm det!







Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: lilla inföding ;)

vadfasen - är det meningen att du ska bli mätt på en burk barnmat då heller? icke att rekommendera kvinna! om man inte blir mätt skiter det sig, det blir för hååårt.... kör på iso-dieten vettja!



herru ta med mig på din promenad ngn dag- jag behöver röra på fläsket ;)

2010-03-24 @ 12:44:59
Postat av: juicy

alltså.. bara tanken på dagis för den där lilla donnan får mig att se grönt. Alltså.. hon låg ju nyss i din mage och var en slemgegga?!!?

2010-03-24 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0