.

Jag håller på att dööööö... känns det som!

Jag är så dyngförkyld just nu.
För tillfället känns det som jag har någon influensa eller något!
Har ont i kroppen, huvudet.. överallt!
Har noll energi och tycker bara allmänt synd om mig själv!
Stackars, stackars mig!

Och som pricken över i:et så fick Nicole den bärbara datorn i huvudet nyss.
Hur vet man om en liten har fått hjärnskakning?


Jag hatar att vara sjuk!!!
(Ja ja, jag vet. Men låt mig få älta lite.. jag är blott en arm kvinna.)

Jag kan inte träna, gå ut och umgås med folk!
Jag kan inte åka hem till Josefine imorgon som planerat.
Jag kan inte ens våldsgästa min bror, dörr i dörr.
Värdelöst!

Nu har jag försökt mig på att laga lammstek också.
(stackars Jonas)
Notera att jag aldrig har gjort detta förut.
Har massa massa vitlök i. DÖD ÅT FÖRKYLNING!

Igår var en intressant dag...

Hade en trevlig kväll med Carro och Johan.
Vi fettade pizza.
Jag hade kunnat tugga på en gammal sko lika väl,
för jag kände absolut ingen smak.
Men det är alltid kul att träffa de små liven.


Jag vaxade Carros ben.
Vi satt på badrummet och hade "tjejmys" medans
killarna och Nicole hade fotbolls-stund i vardagsrummet.

Caroline,
vi får ta en riktig tjejkväll snart och skicka iväg dom andra.
Det var mysigt!

 Trots att jag satt på golvet så fötterna somnade.
Trots att jag kissade på mig när jag nös, för att jag hållt mig för länge.
Trots bomben mot toalettlocket som inte gick att dölja med vattenkranen.

Det blir så mycket sköna skratt ihop med dig älskling.
Och så klart massa härligt skvaller och även lite allvar här och där.
GIVANDE VÄNSKAP skulle jag vilja kalla det.

När jag ändå är inne på det spåret så kan jag nämna att om 
TJUGOÅTTA DAGAR kommer min lilla Sompo-lainen hem!
Pratade med henne i telefonen idag.
 Finaste, finaste Sompo. Snart snart snart...


Nej hörni..
Nu ska jag lägga mig och lite granna.
Får passa på medans Collan sover middag..

Toooo laaaate...











Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du känner dig bättre i morgon<3 puss älskar dig<3

2010-03-31 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0