NU BLIR JAG SUR

Min stackars dotter har knappt hunnit bli frisk så blir hon sjuk igen!


What the fuck?
Vaknade i natt av att hon var ledsen och varm som en kamin.
Gick upp och gav henne liten vatten och stog och tittade på lyftkranarna utanför fönstret en stund.
Sen gick vi och la oss brevid pappan igen och lyckades somna om.

Imorse var hon ganska pigg men fortfarande varm. Vi gick upp runt 9.
Jag tog tempen på henne och då hade hon 38,4.
Vi käkade frukost, satte oss i soffan med mysfilt och Nicole slocknade direkt.
Fick en snabbvisit av söta Paulina som kom med fika bröd för att muntra upp en ledsen mamma.
TACK, det satt fint.

Sen kom Ida med sushi och Nicole åt luch som hon skulle. Inte sushi alltså.. ;)
Men under dagen så blev hon allt slöare och slöare och tillslut såg det ut som om ögonen skulle rulla runt skallen på henne. Så jag ringde vårdguiden. Kunde inte låta bli.. blev så orolig. Febern hade dessutom stigig till 39,5!
Fick lite tips och gjorde som dom sa. Nu är hon lite piggare igen tack vare alvedonen hon fick.
Så nu tänker jag köra på det resten av kvällen och natten så hon slipper få sådan hög feber igen.

Men jag fick rådet av sköterska,n som svarade hos vårdguiden, att jag skulle försöka få komma till bvc imorgon och ta prover om hon inte blev bättre. För att få veta om det handlar om virus eller något annat. Eftersom hon först låg magsjuk, sen dunderförkyld med mördarhosta och nu hög feber. Allt inom loppen av en månad.

Hoppas på friskare tös imorgon.


Trots dessa tråkigheter så hade vi en super mysig helg hos mormor.
Förutom att sopan Anna-suger-skit gick och vann Melodifestivalen.
KATASTROF!

Dessutom har det ju varit flera dagar nu med SOL och då blir man ju genast gladare.
Jag Nicole och mormor tog en liten promenad i lördags.
Med solglasögon! :D



On our way to mami!

Mysfrukost med mormor

Nicole testar solbrillor

What? ..

på promenix..

...i solen är mysigt!

Mormor ville inte vara med på bild!

On my way back home..
och läs noga nu: I VÅRJACKA!

Tjingeling!



                                                                                         


Kommentarer
Postat av: juicy

Lika snygg som allitd.



Och jag tycke synd om Nicopico nu! :(

Och om mig själv som typ missar hennes uppväxt. Fan, skit. Hon är ju jättestor nu. I mina ögon!!!



KAN VI SES SNART!??! :'(



<3

2010-03-16 @ 00:05:40
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Sompo

Hahaha så jäkla söt, men fan vilka miner hon gör! Söta unge!

Hoppas hon mår bättre snart, lilla hjärtat.

2010-03-16 @ 01:21:37
URL: http://metrobloggen.se/estranged

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0