NEJ SNÄLLA NEJ!

Nu har Nicole legat med feber igen.

Tack och lov släppte den efter två dagar
men då kom rinnsnor och slemhosta.

Och nu börjar jag så klart känna av samma skit.
Sitter här och kan knappt andas för att min näsa är igentäppt!
Halsen har börjat svida också.
JAG VILL INTE BLI SJUK! JAG HAR INTE TID!
Vem kan man ringa?!!

Aja..
Jag har iallfall inget speciellt för mig imorgon så jag kan vara lite sjuk.
Men bara under dagen, på sin höjd!
Imorgon kväll ska jag träna och då måste jag vara frisk igen.


Har ingen insperation till något långt inlägg..
Jag lägger upp lite egobilder istället... för den som bryr sig..
Ni andra kan dra!
Nu ska jag gå och snyta mig!

Ciao!




Måste ju ha med min vackra dotter, först och främst.


Nu till mitt nya jag: Redhead!










Min frisör är den bästa..
..och jag delar henne inte med någon!
Typ... ;)


Vi smider redan nya planer.. mohaha!





Kommentarer
Postat av: juicy

Tycker du skulle kört hela håret. ;)

2010-03-29 @ 23:06:30
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det ser mer rött ut på bilderna..

Det är mer som guld-ljus-brunt. :)



Snaaaaaaaaaaart blir hela håret mörkare!

Kanske... ;)

2010-03-29 @ 23:10:07
Postat av: Linda

Jag gillar mer ditt blonda hår för det är mer du. ;)

nice- bilder på både dig och på Nicole. :)

2010-03-30 @ 01:42:04
URL: http://teamnonstop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0