JAG VILL HA NU!

Igår var vi och beställde min älskade, älskade soffa!

Så jävla fin! Äntligen!
Fast vi gjorde om originalet lite och köpte till en sits extra.
Slutsumma 18000:- Ooops.
Men det var den värd! Det tyckte till och med Jonas.



Kan ni inte se mig ligga och glo på teve i den hela dagarna?
Det kan jag!


Det tråkiga är bara att det är leveranstid 6 till 8 veckor.
Och om exakt 7 veckor och 4 dagar åker vi till Kreta.
Haha, seriöst!? Vad tror ni? Snälla, snälla kom innan!


Det går jävligt bra nu med livet och med mig och min familj.
Känns fint som snus! JAG ÄLSKAR MIN KARL!
Puss på honom!

Idag ska jag träffa min kära far.
Som först skulle äta frukost, sen titta på skidskytte i två timmar,
 hämta farmor, lämna farmor, handla och SEN komma till mig.

Nej nej, jag har inget eget liv så kom när det passar dig du!!!!
Ärligt talat, skidskytte?

Jag har liksom andra planer, men han säger bara:
Jaha.. ja.. och fortsätter som att jag inte precis sa det.
Min pappa i ett nötskal. Sååå seg!

Nåväl, inget att göra åt.
Efter att han nu har dykt upp och åkt hem
ska jag träffa min käresta Erki-pää!
Jag bara älskar att umgås med denna kvinna.
Ingen kan få mig att skratta åt inget som hon kan.
Underbara människa!

Men åh, märker ni hur positiv och kärleksfull jag är idag?
Och jag som skrev igår att jag skulle bli mer gnällig! Haha!
Fast jag gnällde ju lite över mitt päron till farsa.
Så det är lugnt!








Peace out!


 

                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0