JAG HAR VÄRLDENS FINASTE DOTTER

Yes, nu är jag skrytsam trots att jag hatar folk som skryter.
Haha. Dubbelmoral på mig! Men det finns väl olika sorters skryt? Eller?


Igår så skulle vi ha träffat Paulina och Milton som tyvärr avboka pga förkylning.
Så jag och Nicole fick roa oss själva.
Vi åt massa god mat och busade som tusan.
Sen tog jag fram kameran och fick till sånna fina bilder att jag bara måste skicka efter förstoringar!
Så dom förstoringar vi redan har bortskänkes.. haha! Anyone? ;D


Var och fyllde i mina tatueringar igår och
jag svär på att det gjorde mycket ondare än när jag gjorde dom!
Vilket tatueraren ansåg väldigt konstigt.
Idag känns det ingenting iallafall.. utom att jag är knallröd där jag slitit bort skydstejpen.
Haha jag är värsta klenisen.

Whatever! I love my tattoos!




NU har jag bokat med Jeannette. Om 2 veckor ska jag dit och eventuellt bli mörkhårig.
Ja, eller.. jag säger brunt.. men på frisörspråk lär det kallas för "mörkare nyans av blondt".
Garanterat!

Jag vill vara ljus men med en mörkare hårfärg. Get it?
Jag har allt perfekt i huvudet och det MÅSTE bli så. Finns inga alternativ!
Så jag har lovat att fixa fram en bild till den stackars kvinnan så
hon ska ha en chans att ens förstå vad det är jag vill att hon ska göra.
I detta "ljusa bruna" ska jag ju naturligtvis ha blonda slingor också..
Annars försvinner ju hela Nathalie grejen.. haha!

Vad tror ni?

Jaja.. Lycka till till mig.
Och framför allt: lycka till till Jeannette!


Nu kommer snart lill sandra och ska hänga ett par timmar.
Efter det drar jag och mothi till SATS.
KAN behövas! Jag har ätit tårta i tre dagar nu.
Jonas fyllde år i måndags, firade hans syster igår och
idag tog jag en bit som stod kvar i kylen till frukost. Suck!
Jag är usel!


Jag blev plötsligt sjukt sugen på sushi!
HOTTAFINA! Were are you? Dejt dejt dejt!?

Varsågoda
jag ger er - Nicco Picco









Söt va? ;)




                                                                                        


Kommentarer
Postat av: erika

sjuukt söt :)

2010-03-10 @ 17:11:25
Postat av: Ida

Hon är verkligen mamma upp i dagen! :) Hon måste akta sej när hon blir äldre för pojkarna, haha! Annars är allting bra? Ha det så bra och pussa din söta dotter från mej och min son.. Kram Ida

2010-03-11 @ 13:07:06
URL: http://neroze.blogg.se/
Postat av: juicy

VÄRLDENS SÖTASTE!!!! Kom kom kooom hit NU.



PUSS!

2010-03-12 @ 01:05:23
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0