AVUNDSJUKA ÄR ETT SLAGS BERÖM

Detta inlägg är tillängnat en viss person.
Jag VET att du läser, bitch!



Nyfikenhet är att villigt stolt och ivrigt erkänna sin okunnighet

Nyfikenheten är svartsjukans dotter

Nyfikenhet är inget annat än fåfänga.
För det mesta vill man veta något bara för att kunna tala med andra om det


Avundsjuka är konsten att räkna andras glädjeämnen istället för sina egna

Avundsjuka är den mest uppriktiga formen av smicker

Det motsatta till vänskap är avundsjuka: Avundsjuka är att vilja vara någon annan




Spontant känner jag en otrolig irritation, men samtidigt ett nöje i det hela.
Först fanns du. Sen fanns du inte. Nu finns du igen och du stör mig..
..och roar mig.
Nolla!



Jag vet att du vill ha mitt liv, men tyvärr... it´s mine.





Kommentarer
Postat av: juicy

DAMN RIGHT SISTAH!

2010-06-22 @ 11:58:20
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0