Men nej! Det här är inte okej!

Nu snöar det skitmycket ute! Igen!

Jag vill ha, kanske inte sommar än, men varmare så man kan vara ute och gå med Nicole!
Ingen jäkla snöstorm! Nu blev jag sur.

Dessutom vaknade jag inatt och mådde skitdåligt. har mått piss större delen av dagen också.
Tack snälla Pontus som kom med alvedon till mig.
Min man skulle "skynda sig hem" men är inte hemma än.. suck.
Men nu mår jag bättre så det är skitsamma..

Jag skulle ge Nicole lunch för ett tag sen, någon ny burkmat.
Hon visade direkt att hon inte ville ha, men det gör hon alltid när hon får något nytt.
MEN, efter att jag fått i henne nästan hälften av portionen så spyr hon rakt ut!
Japp, all mat upp igen, över bordet, över henne.
Så det blev gröt istället. Det var hon nöjd med..

Betalade alla dessa undebara räkningar idag också.
Faan, man hinner knappt få nå pengar innan dom försvinner igen.
Men visst är det skönt att ha alla räkningar klara, först av allt.
Då vet man iallafall vad man har att röra sig med resten av månaden.

Nu har Nicole sex tänder! :D Två nere och fyra uppe.
Haha satt på sats igår, på min träningscykel, när Jonas ringde skitglad:
HAR DU SETT ATT NICOLE HAR TVÅ NYA TÄNDER!!?? Haha!

Lillgumman, hon ser ut som en trollunge med sina tänder och trollfrisyr.








Hej så länge!





                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Sompo

Haha fan vad söt hon är ! Skratta som fan åt ena bilden. lill skrutt !

2010-01-28 @ 01:55:39
URL: http://metrobloggen.se/estranged
Postat av: Nathalie

Haha, ja hon är söt min lilla unge! :D

OM ETT PAR TIMMAR ÄR DU HÄR!!!!! <3

2010-01-29 @ 19:36:17
Postat av: juicy

Hahhaha, men puuussssssssss!

2010-01-30 @ 02:36:18
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0