svett svett svett

Shit vad jag svettades på gymmet idag!

Skönt som faan! I mina nya träningskläder som jag köpte idag för mina presentpengar.
Tack mamma och Carina m. familj!

Jag
och Sonya åkte upp till Eurostop vid halv tre idag. Vi skulle ha åkt kl 14.00
MEN det stod tre barnvagnar där när vi skulle på,
så vi fick inte plats och kunde inte åka med. Är detta ett skämt?
Jag blev så jävla sur..
Men jag börjar komma över det nu..
Sen kom Diana och Jonas upp och åt med oss. Det var trevligt.
Sen drog jag till gymmet, Jonas och Nicole hem och
Diana och Sompo skulle iväg och växla pengar.

Mötte upp Diana och Sompo som stod och stampa utanför
mig efter en rolig visit på arlanda.
"Vi såg det svenska bandylandslaget! Och dom hade trumpeter! Och SVT filmade!!!"
Mina söta vänner. Finns inga som er. <3

Nu ska vi äta popcorn, dricka tea och kolla på familjen annorlunda.



Hej så länge!




                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0