Sompo kom hem.. Majvor längtar efter dig...

Nu har min finaste Sompo åkt hem!!!

Eller hem och hem, åkt tillbaka till London. :´( Jag tycker inte om London!
Saknar dig redan! Tänk så roligt vi haft det, fast vi inte gjort något speciellt.
Skönt att allt är som vanligt.. haha!
Vi har typ... ätit! Och skrattat!

Yes, jävligt mycket skratt har det blivit ännu denna gång.
Igår kväll hade vi så sjukt roligt åt en viss blogg,
att jag höll på att kissa på mig av skratt!

"Det finns mycket kantareller i år!"
SER JAG DET! SER JAG DET!

"Det är varmt ute idag.."
"Idag är det inte så varmt som igår..."
"Jag tror bestämt att det skulle regna idag..."
"Idag är det inte för varmt och inte för kallt.."

Hahaha! Jag ÄLSKAR vår humor, när vi är tillsammans!

Helt sjukt vad fort en vecka kan gå när man har roligt!
Usch, kan inte fatta att det är tre månader kvar tills du kommer hem.
Vi får faan se till att ses på något sätt. Jag ska göra mitt bästa!

Inga är så bra som VI!












Japp, i sista sekund kom vi på att ta bilder.
Nästa gång kanske det kan bli lite mer på impuls.. ;)
Med mer variation menar jag. Hah!

Jag älskar dig Sompo-lainen!
Nicole älskar dig också!

Var alltid rädd om dig och kom ihåg att vi väntar på dig här hemma!

Natti natti!







                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Sompo

Åh! Finaste, finaste Majvor ! Älskar dig och Nicole med, jätte mycket!



Haha jaa fan vad kul ! Denne någons blogg är inte att leka med. Och våran humor ÄGER !

2010-02-06 @ 01:52:44
URL: http://metrobloggen.se/estranged

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0