Ska vi till BVC imorgon?

Det är den stora frågan just nu!


Någonting säger mig att den 17:e kl 11:00 ska vi till Bea,
men jag hittar fan ingen lapp eller något som bekräftar det!
Mycket irriterande, då måste jag komma ihåg att ringa dit imorgon i god tid så vi hinner..
ja om det nu stämmer detvillsäga.. i vilket fall som helst måste jag ju ringa liksom.

Då ska jag minsan berätta hur duktig min lilla skrutt-unge är!
Nicole överraskade mig och sin far i fredags.
Jag hade precis serverat henne kvällsgröten i gåstolen.
Nöjd och glad som hon var fick hon sitta kvar i den framför teven.

Det roliga är att varenda gång någon dansade, så det kom musik,
så dansade även Nicole, i sin stol. När det blev prat mellan dansparen sysselsatte
hon sig med någon leksak och sen var det dags att
dansa igen när musiken kom igång. SÅ JÄVLA SÖT!

Hon har även lärt sig klappa händerna och gör det ungefär.. hela tiden!
Mellan tuggorna när hon äter, under tiden man byter blöja, osv.

Men det största av allt är att hon har börjat släppa från bordet och försöker stå själv!
Hon gjorde det hemma hos Ida för första gången i måndags.
Och det bästa av allt var att Ida lyckades filma det! :D

Av någon anledning kan jag inte lägga upp videon på det.
Men gå in på Idas blogg:
www.hetget.blogg.se och kolla!




Nu ska jag bada så jag blir ren och fin!
Sen får vi se vad jag hittar på..

Nicole sov jättelänge idag så jag fick feting sovmorgon.
Det var till och med så att jag vaknade flera gånger bara utav själva vanan..
men lilla törnrosa sov.. nästan till kl 10.
Så jag lär ju inte somna om jag lägger mig nu..nej!

Imorgon ska jag hem till min kära mor och träffa vår fd. granne Lisa
som inte sett Nicole sedan hon var pytteliten bebis. Det ska bli kul.


Peace out!


                                                                                    



Kommentarer
Postat av: juicy

Jag såg filmen och dog. :DDDDDD jag älskar ditt "SÅG DU?!"

2010-02-18 @ 02:00:30
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Nathale

Haha men jag VET! Jag sa det till Jonas: Kul att jag låter så nördig! ;D aahahaa!

But thats me! ;) <3 miss you!

2010-02-18 @ 12:58:10
URL: http://natnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0