Kliché eller rena rama sanningen?

Nu har jag nattat Nicole och tagit mig ett bad med diverse innehåll.

Det var skönt och nödvändigt.
Jag har varit så arg och ledsen nu på kvällskvisten att jag bara
behövde få stänga av och koppla av i min ensamhet.

Låg där och funderade, vilket är ofrånkomligt
när man bara ligger och stirrar in i kaklet:

När vet man om man håller på att förlora något.. eller någon?
KAN man veta det? Går det att se, innan det är för sent?
När vet man, om man är den som någon håller på att förlora?
KAN man veta det, eller kommer det bara en dag när man tackar för sig?
Vad kan man som bådadera, göra för att inte förlora eller bli förlorad?

Jaa, ni vet.. när jag sätter igång med mina tankar så tar det aldrig slut.
Jag grubblar och grubblar och grubblar.
Tillslut har jag glömt roten till allt grubblande.
Sällan jag kommer fram till något vettigt heller..
Tycker saker låter skitbra i huvudet
men som sen aldrig skulle vara realistiska i verkligheten.
Därför att varje människa har sin egna verklighet..
Då måste ju svaret vara att kombinera en veklighet med en annan..

Och hur lätt är det? Egentligen?





"Man vet aldrig vad man har, först man förlorat det"

Kliché eller rena rama sanningen?


      Well, I´m happyface now...



Natti natti




                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är sanningen!

2010-02-07 @ 23:41:28
URL: http://teamnonstop.wordpress.com
Postat av: juicy

Och du är en person man varken kan eller vill förlora. Du vet vad jag sagt i alla år.

och det kommer jag alltid stå för.



Du är världens vackraste in och ut.

2010-02-08 @ 00:09:20
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Sompo

Inte ska man behova forlora nagot for att inse hur vardefullt det ar.

Hoppas allt ar bra lill Majvor!

Saknar dig massor !

2010-02-08 @ 13:09:13
URL: http://metrobloggen.se/estranged
Postat av: Natnic

Tack finaste Josefine. <3 det värmer.



sompo, jag hoppas du har rätt.

Jag mår bra.



PUSS TILL ER!

2010-02-08 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0