känner mig trött...

Jag känner mig trött idag. Eller snarare seg, tror det är ett bättre ord.


Jonas
mår bättre idag och jag hoppas och tror att min sanering utav lägenheten (med handsprit)
och flykt till först Paulina, sen mamma kan ha räddat mig och NicoleBut you never know.
Jag vill verkligen inte bli magsjuk. Och jag vill verkligen inte att min stackars dotter ska bli det.


Det känns som söndag idag.. seeegt. Dessutom är JAG seg och har ont i huvudet.
Så jävla trist. Jag som fick sova hela natten. (?)
Jonas är och handlar lite mat nu, kanske bli bättre efter det.
Jag har suttit och muppat mig framför min webbcam nu
en halvtimme typ i brist på annat.
Haha, det händer inte så ofta. Men jag kommer ihåg när jag var typ 14,
då satt jag alltid och tog kort på mig ihop med diverse rekvisita.
Ibland var det bara en kepa, ibland våran stackars katt eller någon
kompis som inte tyckte det var lika roligt efter ex antal timmar. Det var tider det.







Jag har provat alla mina nya kläder som jag fick hem igår. Underbart!
En del satt som en smeck, andra får vara ett mål i min träning. 
Inte att komma i, för jag kom i allt.
Men ni vet när en skit snygg tröja kanske inte sitter som man vill,
eller som man känner sig fet i.. då funkar det helt enkelt inte.

Imorgon ska vi försöka ta oss iväg och fixa pass till Nicole.
Snart dags för flykt till varmare land!
Om vi bara kan luska fram vart man gör det nu för tiden.
Tydligen inte i Sollentuna iallafall. Så jävla tröttsamt.

Jag saknar massa vänner jag inte träffat på ett tag nu.
Josse, Maria, Petra, Evelina, Sompo, Jenny.... jag saknar också min mormor.
Om jag skulle försöka mig på ett par träffar veckorna som kommer..

Var redo, snart knackar jag på dörren! :)




Nu är min mat här och redo att ätas.

Hej hej!
                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Christinadotter

komsi komsi!! :D

2010-02-18 @ 17:34:37
URL: http://christinadotter.blogg.se/
Postat av: juicy

JAG SAKNAR DIG MED! Du får knacka på min dörr när du vill. :)

2010-02-19 @ 00:46:10
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0