FUCKIN IRONI!

Ja vad mer kan man säga, än ironi?


Här har jag, hela förra veckan, flytt land och rike runt
för att slippa magsjuka när Jonas låg hemma.
(Eller jag höll mig iallafall hemifrån)
Allt för att INTE få magsjuka och för att Nicole INTE skulle få magsjuka.
Och vad händer? Vi får magsjuka!!!
Men inte av Jonas, utan av någon anonym smittkälla..

Ett jäkla skämt är vad det är! Jag hade lika bra kunnat stanna hemma dom där dagarna.
Nicole fick det också, men som tur var inte så farligt. Inga kräkor. Lilla skruttan.
Det sjukaste var att samtidigt som jag insjuknade i söndagsnatt,
så gjorde även halva släkten det:

Mamma
Rasmus
Joakim
Micke
Rosie
Pappa
Rosies bror


Gemensam nämnare:
Vi var alla på samma kalas i lördags och firade älskade Nellies två-årsdag.

Hmm.. ?

Pratade med Caroline förut och hon låg deckad sen igår kväll med samma skit. Stackarn!
Är så glad att vara frisk igen. Jag kan ligga sjuk i VAD SOM HELST - bara jag slipper magsjuka.
Kan inte minnas när jag hade det sist, så det var väl min tur kanske.
Det som var bra var att alla var sjuka samtidigt och blev friska ungefär samtidigt.
Tummen upp för det!

Nicole sötnosen har blivit besatt av lampor. Hon pekar på dom med båda händerna
och stirrar tills man säger: Där är lampan! Braaaavoooo! ..och klappar händerna! Skitsöt!







                                   KALAS TIME







Det är så roligt!
Jag och min mamma...

Vi har legat sjuka måndag och tisdag.. vi träffades i söndags.

Alltså inte träffats på två ynka dagar.

Ändå, direkt när vi känner oss bättre MÅSTE vi ses på en gång! :)
Som om vi skulle varit ifrån varandra hur länge som helst.

Men det är gulligt tycker jag.

Jag är en riktig mammagris. Säkert den största som finns.

Mamma vill nog mest träffa Nicole.. haha!
Men lika glad för det blir jag när hon dyker upp. Min mamma..


Nu ska jag chilla lite innan min karl kommer hem och min dotter vaknar.

På återseende kära ni.


                                       

                                                                                             

Kommentarer
Postat av: mamma

Vill naturligt vis träffa dig oxå!Puss mamma älskar dig

2010-02-24 @ 17:35:11
Postat av: juicy

Fina unge... och du med! PUSSS <3

2010-02-28 @ 00:08:02
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0