YEAH I KNOW..I SUCK!

Ja min fasta fungerade inte som jag tänkt.
Jag erkänner: JAG ÄR INGEN SUPERWOMEN. (jämt)


Skiten var, om jag får försvara mig,
att dag nummer två bjöd på en sjuk huvudvärk och trötthet.
Jag har alltså haft migrän sen jag var sju år, så jag överdriver inte.
Jag kunde inte röra mig!
Sen läste jag i mina papper och där stod det ju att dag två och dag tre
 var "kura ihop sig dagar" och innebar huvudvärk, frossa och trötthet.
Jag hade missat det...
Men jag tror helt klart att om Jonas är hemma och tar hand om Nicole
 dom jobbiga dagarna så klarar jag det, utan problem.
Nu var jag ensam med Nicole och det var inte så upphetsande.
Men jag klarade en och en halv dag iallafall. Kanske gjorde någon nytta...
...kan vi hoppas och låtsas.

Har haft ett par superfina dagar..
..mys med carro blandannat.
Förlåt att vi inte kom igår baby.. du vet hur det är.
Love you!

Igår hade jag en heldag med min familj.
Vi promenerade, shoppade och åt god mat.

Jag köpte nya vårkläder. Så himla fina!
Jag hade presentkort kvar från det att jag fyllde år.
Så det blev en skjorta, ett linne och nya lacoste skor till det. Miihii!


I did the fjortisthing, just for you.
Notera att hela min familj stod brevid och skrattade.
Så varsågoda!



Nicole var också vårfin i sin skinnjacka

Nu har jag precis kommit hem från ett hårt gympass med mamma och Stefan.
Stefan skulle visa oss massa grymma övningar. Vi klarade... en halv typ!
Vi bara låg och skrattade åt oss själva och åt varandra. För att vi var så dåliga.
Snart kommer mamma ner från valsta, för att vi ska promenera upp igen tillsammans.
Haha, jag vet! Vi är besatta. Men man mår bra! PROVA!


Nej nu har jag inte tid för det här mer..
Ska pussa lite på min karl innan han drar på forbollsmatch i Uppsala.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0