All makt åt Tengil, vår befriare!

Jag sitter här, i väntan på Ida och käkar mariekex.
Fan vad goda dom är! Jag hade glömt.
Får mig att tänka på dagis och våra utflykter till mulleskogen.
Mulle, som var ett troll under en sten, bjöd alltid på mariekex.


Jag kanske borde gå ut, men känner verkligen inte för det idag.
Har en sån sjuk träningsvärk efter gymmet igår så jag vill bara vara stilla.
Jag ska till sats ikväll dessutom så det kanske är OKEJ att skippa promenaden idag.


Däremot borde jag gå ut och sola lite. Har nog aldrig varit såhär blek, ever!
Med tanke på att vi åker till kreta jättesnart.
 Alla kommer titta på oss och veta att vi är "dom nya". Haha!
Så gjorde alltid vi i Thailand. "Dom måste ha kommit idag! Kolla vad bleka dom är."

Jag känner lite blandade känslor inför den här resan.
Först var jag bara rädd för flygresan, men det är jag alltid.
Väl där nere är det ju mys.
MEN nu när vulkaner och skit har börjat vakna... känns sådär.
Visst, vi kommer säkert komma ner, det tror jag inte blir några problem.
Men när vi är där och ska ta oss hem kommer garanterat den där Katla vakna.
Den jättestora, megabamse vulkanen som alla bara väntar på.
Ni hör ju bara på namnet, Katla. Det är liksom draken i Bröderna Lejonhjärta!
Jag har ingen lust att behöva leka bög Jonathan som ska rädda tönt Skorpan.
Förlåt alla barn.

NEJ TACK! HÅLL DIG LUGN, KATLA!


I helgen var jag på hajk.
Neeej, jag skoja. Men det var fan inte långt ifrån.
Jonas, Carro och Johan kom på den briljanta iden förra veckan, att vi skulle klubba gäddor.
Så i lördags åkte vi fyra, Nicole, Jonas syster (johanna) och hennes kille (danne) till Västeräng för att göra det.
Jag är ingen fiskefantast, så jag var lite småsur över att min lördag skulle slösas bort på sån skit.
Men det var ganska mysigt. Vi hade fint väder, fika och Nicole var överlycklig!
Jag, Nicole och Johanna satt på vår filt och rörde oss inte mer än vi behövde och de andra sprang runt med varsin stock i högsta hugg, som ett gäng infödingar, och jagade gäddor. Haha, herregud!
Ni är sånna töntar, men jag älskar er för det.

Vi grillade korv, pratade massa skit och jag måste erkänna att jag var nöjd med dagen trots allt.
Jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag har fel. Ibland. Oftast har jag rätt.


















Min soffa kom inte i slutet av förra veckan och nu är det början av dennna.
Så nu SKA den komma, innan onsdag! KOM IDAG!!!
Jag vill inte vänta längre! Jag hatar att vänta!




Kommentarer
Postat av: juicy

HAHAHA jonas. hahaha..

2010-04-28 @ 13:01:23
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0