Jag ljuger så bra...

Ibland undrar jag om alla dumskallar plaserats i vår lilla håla,
eller om dom hittat hit alldeles själva.


Min dag började med ett sms och så var allt igång.

Mina damer och herrar,
jag fick idag höra att jag, Nathalie Ericsson är mytoman.

Jo men så var det visst.
Det har en brudjävel som jag träffade EN gång, under ca TVÅ timmar, kommit fram till.
Under dessa två timmar hann jag typ få fram några okej,eftersom  hon själv
rabblade upp hela sitt livs historia för att komma fram till EN sak jag frågade.

Hon ställde en diagnos helt enkelt. Nathalie verkar vara mytoman.


Sen fick jag höra att jag visst springer runt och gömmer mig.
Jo men visst.
Hon har letat efter mig på ica och på gården men har ALDRIG stött på mig,
vilket är VÄLDIGT konstigt eftersom vi bor så nära varandra.
Men ni hör ju själva...

OCH

Jag har, inte nog med allt detta, även skickat min karl på henne.

Låt mig summera denna händelse.
Jag låg deckad i magsjuka och denna "någon" trakasserar mig på mobilen
så Jonas tar den och skriver ett sms:

Hej.
Nathalie ligger sjuk, så jag ber henne höra av sig till dig när hon mår bättre.
Mvh Jonas.


I vanliga fall hade jag skrattat åt denna händelse och hoppats
på att det lilla livet snart skulle skaffa sig en hobby eller något.

Men jag blev så sjukt förbannad när jag fick detta berättat för mig att jag direkt ringde upp
brudhelvetet och frågade vad fan problemet var.
Så klart hade hon varken sagt bu eller bä, utan den som sagt allt detta hade missuppfattat.

OAVSETT VILKET: GET A FUCKIN LIFE!

Hur i helvete kan man säga att någon man knappt träffat är mytoman?
Okej om hon tyckte jag hade ljugit för HENNE eller något..
Men mytoman? Inget litet påhopp från psykobitch her self.

GHA! Blir arg nu bara jag tänker på det.
Hon har varit så jävla på och nu har det varit lugnt en liten period och sen POFF!,
Im back!


Hela skiten handlade om att jag var skyldig henne 130 kronor som jag skulle lämna tillbaka idag.
Men eftersom jag hade sagt att jag skulle försöka fixa det innan idag och inte gjort det,
är jag tydligen en mytoman och allt vad det nu var.
Jo just det. Jag skulle även beställa kläder av henne, men hade inte råd..
Dumma, dumma mytoman mig!

Jag vet, 130 kronor är ingenting..
 men jag var fattig fram tills idag och jag har ett barn att försörja..
OCH DET VAR OKEJ... men tydligen inte..
så man kan ju fråga sig vem som är mytoman eller inte?

Jag gav hur som helst pengarna till vår gemensamma vän och bad henne lämna dom.
Men när hon väl skulle få sina sjuuuuuukt viktiga 130 kronor, så gav hon bort dom till vår vän.

Så min fråga är: Har du inget bättre för dig?
Eftersom allt handlade om dessa pengar, varför tog du dom inte?

Först tänkte jag skicka henne ett sms och fråga om hon var rolig...
Men sen kom jag fram till att.. skit samma!
Nu är våra band klippta och jag kan leva mitt underbara,
fantastiska liv med possitiv energi och du kan ju sitta i din
lägenhet och trakasera någon annan stackare.
Jag behöver inte folk som drar ner min tillvaro i mitt liv.
Jag har fina vänner som gör mig glad. Det räcker för mig. Jag stannar helst där.

Så bye bye baby.
Jag tänker fortsätta gömma mig för dig, på ica och på gården. Överallt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0