GLAD PÅSK


Igår blev jag snygg i håret,
 hälsade på mormor och målade naglarna fem gånger!


Idag har jag hunnit vakna, svepit två alvedon, gett Nicole
frukost och målat henne (som skrek i protest) till påsk-kärring!



Men hon blev en söt kärring!


Och på den vägen är det...

Ikväll blir det påskmiddag på Stjärngatan hos svärföräldrarna.

Det ska bli mysigt, så länge varken jag eller dottern börjar må sämre.

Kul.. jag läste igenom mina senaste blogginlägg nyss och
 det står verkligen BARA om våra sjukdomar och hur synd det är om oss.
Rolig blogg att följa? Haha!
Vad ska man göra liksom?

Snart kommer min finaste mammi på ett snabbt besök,
sen drar hon och hela familjen på påskfirande i Solna.
Hoppas dom får en trevlig kväll trots min lysande frånvaro. ;) Miihii!

Ska försöka hinna träffa bror och Nellie också och önska glad påsk!


Jag blev iallafall mycket nöjd med håret igår.
Det är fortfarande rätt så ljust, fast i en annan färg.
Typ ljustbrunt.. fast dom som sett det hittills tycker det är mörkare blont.
Oavsett vad man väljer att kalla färgen så är den SNYGG och passar mig som handen i handsken.
Tack världens bästa Jeannette!



Ja jag är blek och ofräsch.. men jag är sjuk.. man kan inte alltid vara på topp.
Titta på mitt hår!



Nu lyser solen ute och jag känner mig glad och kärleksfull.
Det kanske kan bli en bra dag trots allt.
Jag skulle behöva städa här hemma men det har jag verkligen ingen lust med.
Fast jag skulle behöva ändå.. fan.. vi får se.

Vi åker till fjärran land snart!!!
 Bara en månad kvar och jag är nervös som vanligt.
Mest för flygresan, tack vare min flygskräck.
Väl där nere brukar allt vara mysigt.
God mat, sol och bad.

(Om man bortser från vår senaste resa för två somrar
 sen när vi först hade jordbävning och sen bränder)

Nicoles första resa och allt..så det ska bli roligt.

Jag vill att hon ska börja gå nu nu nu!
Inte för att jag har bråttom med just sjävla gåendet, utan för att jag vill
 köpa ett par skitsöta skor som hon kan knata runt i i vårgruset.
Det bästa är att det finns matchande skor till MIG!

Jag vet att jag är en tönt! Men dom var så himla fina! Så jag måste!
Men hon är så himla feg.. hon kan, men vågar inte.
Eller så är hon bekväm..
Oavsett vilket så har hon nog ärvt det av sin mor.


Nu ska jag försöka göra något kreativt som... eeh..
Struntsamma.. slutar skriva nu iallafall..

Ha en skitbra påsk allihopa!
Flickor som pojkar
Vänner som fiender
Ja ni hajar!








Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad fin du blev i haret=)

2010-04-03 @ 15:32:39
Postat av: Sompo

Jaa, det blev fan as bra! ;)

2010-04-03 @ 20:53:55
URL: http://metrobloggen.se/estranged
Postat av: Nathalie

Nejmen! :D

Tack mina finaste!! <3

2010-04-03 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0