Picnic på gården

Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre.
 Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn.
Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat.
Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem.
Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta.
Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger.
Så...
om du ger henne någon skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka!


Den var väl ganska bra? Tycker det stämmer till viss del.
Haha, kopierade den från facebook.. från min morbrors frus status.


Idag har jag och Nicole haft en mysig förmiddag på gården.
För första gången fick hon undersöka vad som finns utanför väggarna.
Tillsammans med kusinen Nellie och hennes mamma Rosie. Väldigt mysigt!
Solen sken, Nellie åkte kana och Nicole åt grus. Och gräs. Och pinnar. Och godispapper.
Ja det är väl bara att vänja sig. Hon älskar verkligen att vara ute.
Och allt blir tusen gånger roligare när Nellie är med.
Förstå vilket helvete vi kommer få med dom två när dom är 14!










Jag har i en veckans tid nu vara sjukt trött. Blir trött runt fyra tiden på eftermiddagen,
och sen håller det i sig tills jag går och lägger mig på kvällen.
Skit konstigt. Jag som i vanliga fall har svårt att sova på kvällar och nätter,
slocknar bara jag lägger huvudet mot kudden. Hm..
OCH NEJ, jag är inte gravid!

INATT KOMMER SOMPO TILL SVEDALA!
I natt runt tolv anländer det lilla livet på arlanda flygplats,
och imorgon bitti kommer jag och Collan stå och stampa utanför hennes dörr!
Tidigt som satan! Hur skulle vi kunna vänta liksom?



Nu ska här lagas spagetti och köttfärssås, sen träningsdax!






Kommentarer
Postat av: Sompo

Nu är jag häääääär!

2010-04-29 @ 00:32:26
URL: http://metrobloggen.se/estranged
Postat av: Linda

Du får ta bort snabbt sånt från Nicole innan hon sätter det i munnen.



2010-05-05 @ 08:29:15
URL: http://teamnonstop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0