.

Tack alla för omtanke och kärlek idag
Jag är lyckligt lottad att ha så många fina människor omkring mig


Nu har jag googlat i ungefär en timme och är super påläst om diabetes.
Det som hände idag var att min pappa hamnade i insulinkoma, pga av för lågt blodsocker.
Som tur var hann han ringa mig och min mamma innan han tappade medvetandet.
Behöver absolut inte vara någon fara om man behandlar i tid,
men om personen ligger medvetslös för lång stund så kan hjärnskador vara
en av många saker som kan hända.

Min pappa har aldrig hamnat i detta tillstånd förut och att se det utan att veta orsaken var hemskt.
För både mig och min bror. Något av det värsta jag varit med om.
Jag trodde min pappa skulle dö, mitt framför ögonen på oss idag.

Men nu är han hemma igen, jag pratade med honom alldeles nyss och det första han säger är:
Faan vad bra jag mår fia!

Så jag ska försöka lita på det och på att han ringer om det skulle vara något.
Måste försöka sova också..
men jag har en tendens att bearbeta saker utav bara fasen när jag ska försöka sova.
Inget jag kan hjälpa... Så vi får se.


Jag vill åter igen säga tack till alla er som visat att ni bryr er.
Jag är väldigt tacksam och hoppas jag inte skrämt upp er för mycket.


Pappa, ibland är du dum och gör mig fruktansvärt arg.
Men jag älskar dig och vill att du ska må bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0