.

Det regnar här i stockholm idag..

När vädergudarna sviker
  är det tur att man har vänner som lyser upp dagen!


Igår var Caroline och Johan här.
Jag älskar det! Att vi träffas så ofta!
Carro, jag tror jag börjar bli kär i dig.
Du gör mig så himla glad, alltid, hela tiden!


Idag hade jag och Ida mysfrukost.
MÄNGDER av godsaker!
Sen gjorde Ida det bästa en vän kan göra..
Hon passade Nicole så jag kunde göra mig fin.
Sminka mig länge, platta håret.. ja ni vet.
Tack fina älskling!

Så idag lyckades jag få en snyggdag!
Det är man inte så bortskämd med..
Faan vad bra det känns!

Och som grädden på moset denna snyggdag,
så kom det två gravida snyggingar och hälsade på mig.
Jennie och henne lillasyster. Båda två med en bulle i ugnen.
Direkt tänker man: åh vad mysigt att vara gravid..
Men ganska snabbt kommer jag på att: Nej.. inte så mysigt.

Men ni var otroligt fina båda två.
Önskar er all lycka!
Och lilla Jennie som ska ha om 24 dagar eller nåt sånt.
SKIT SNART!
Det kommer gå hur bra som helst!

Vad kul med en liten bebis, nu när min har blivit så stor att hon går och allt.
Inte hela tiden, men mycket!
Och snart börjar hon på dagis..
Nej jag vill inte prata om det här! Jag börjar nästan gråta!
SEPERATION ÅNGEST!
Jag kommer gråta varje dag jag har lämnat henne hos
 någon annan som ska passa henne och hundra andra ungar..
NEJ nu slutar vi tala om det här sa jag!


Fick veta idag att vår soffa kommer antingen imorgon eller på fredag,
eller i början av nästa vecka! Iiiiiih!!!
Jag längtar ihjäl mig! Jag ska ligga i min soffa hela tiden, varje dag
och bara känna mig liten, för att den är så stor. Jaa!

Efter att jag fick skriva av mig lite ilska igår så är jag helt tömd på negativa energier
och allt känns bara så himla bra och glatt!
Jonas är gullig, jag är gullig, Nicole är gullig och snart kommer min gulliga soffa!
OCH jag har världens gulligaste vänner och familj!

Jag blir inte ens ledsen när jag sitter här och tittar ut genom
köksfönstret och ser att det spöregnar ute.

Härligt med sånna här dagar!
Fler snyggdagar åt folket, kungen!



Här kommer några nya, snygga bilder!



















Kommentarer
Postat av: juicy

ALLTID SNYGG!

2010-04-21 @ 23:20:51
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag är Kär i dig med <3

2010-04-22 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0