.

God afton mitt herskap!
Hoppas dagen har varit tipp topp!
Min har varit lite utav en blandning.

---------

Idag har det varit fullrulle igen!
Först promenad med Ida!
Hon följde med som moraliskt stöd när jag skulle lämna tillbaka mina piller.
Det gick bra!
Lämnade butiken med ett fasta-paket och en hundring på fickan!
(förlåt mamma, bli inte sur nu. älskar dig)

Så imorgon börjar jag fasta.
Bara i tre dagar så det är lugnt.
Fick iallafall mina juicer och buljong.
Så det ska jag leva på fram tills fredagkväll.
Det och örttea och ett slags salt.

Det stod som varningstext att man inte skulle vara långt ifrån en toalett
den första dagen, pga av saltets eventuella effekt på tarmen. Haha!
Hmm.. jag som går långa promenader varje dag.
Så ser ni mig komma springandes så vet ni varför.
Skönt, alla frågetecken utredda.


Skämt åsido..
Ska bli en intressant upplevelse.
Men jag tror ju att jag är superwomen number one, så jag tror jag klarar det galant.
Hallå! Det är bara tre dagar. Jag har klarat värre saker.
Jag nästan längtar till att få börja dricka all denna skit.
Som säkert kommer smaka just skit... och framkalla skit..
Nej förlåt.. nu ska jag sluta.

Jag ska använda denna tredagarsfastan som en detox.
Rensa kroppen på slaggprodukter för att sen äta nyttig mat.
För er som tyckte det lät som en mesig fasta.



Lotta, Nicoles farmor, kom förbi på sin lunch idag med nya vagnen.
Jättefin! Fast Jonas tycker det är en killvagn, för den är grå och grön.
Men jag tycker den är fin och det är vad som räknas.

Ganska direkt efter så kom lilla TAMPO!
Har inte sett det lilla livet sen oktober.
Hon stod där så glad i hallen, tanig som aldrig förr.
Fin och fresh! HEJA TAMPO!
Vi drog och käkade Kina buffé och snackade massa skit.
Underbart att ha dig här finaste.
DU är underbar.
PUSS!


Kvällen bestod av matlagning, besök av bror med familj och näsblod.
JAG BLÖDER ALDRIG NÄSBLOD! ALDRIG!
Men ikväll gjorde jag det. För att Nellie KOM ÅT min näsa.

Så nu sitter jag här,
 trött som satan själv och med en alldeles för stor bomullstuss i näsborren.
Men vad gör väl det?

Anar ni en viss bitterhet?

Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink i KALLVATTEN
eftersom vi inte har eller har haft varmvatten på hela dagen.
Det ska bli... uppfriskande.


GOD NATT!




Kommentarer
Postat av: juicy

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHA.

Jag skrattade rakt ut åt bajsattacken! Hoppas det händer och att JAG är med. :D! jävlar vad roligt.

jag ser en liten Rasmus framför mig "aaaja ajaaa.. mamma bajsnöd, mamma bajsnöd"

2010-04-14 @ 19:49:22
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0