.

Jaha så var det åter lördag.

Idag har Nicole ätit penicilin i exakt en vecka och är
 (peppar, peppar ta i trä) frisk!



Jag fick ett fint sms nu på kvällen av min raring Maria.
Det gjorde mig gott och lite varm i hjärtat. Tack sötnos. Hoppas du haft det bra i España!

Har faktiskt saknat att läsa din blogg!

Igår hade jag en toppen dag trots det sjukt deprimerande vädret.
Först var jag, Nicole, Ida, Caroline och Joy ute på lång promenad.
Sen gick vi alla hem till mig och käkade nudlar.
Det var det enda den här fattigstugan hade hemma att bjuda på.. host!
Nicole
och Joy som är nästan på pricken lika gamla lekte och var söta.

På eftermiddagen var jag som vanligt på mitt andra hem, SATS, med mamma.
Efter träningen var det dags för dubbeldejt - middag med Caroline och Johan.

Lagade "storkok" av Tacos med tillbehör.
Varför handlar och lagar vi alltid för mycket mat?
Orkade inte ens öppna chipspåsarna, thank good! Men vi hade så jävla kul!

Caroline hade med sig vårat favoritspel: Med andra ord.
Man ska alltså vara i lag, den ena plockar upp en polett ur en påse
 och ska med andra ord beskriva för sin partner vad som står på.
Så många som möjligt på 30 sek.
 Först i mål på en bana där man stoppar dom "vunna" poletterna är vad som gäller.
FRUKTANSVÄRT ROLIGT!

Jonas blev sur som vanligt, när vi bytte lag och var i par-lag,
och jag inte förstod ett dugg av vad han menade.
Haha, eller kanske frustrerad är ett bättre ord om man frågar honom.

"Dom bor på näsan!"
"SNOR! SNORKRÅKOR! KRÅKOR!?"
"MEN! Dom bor på näsan och i pannan!!!"
"Vadå bor???"

Sen gav han upp och slängde iväg påsen och satt sur med armarna i kors.

"Men fortsätt förklara då!"
"Du fattar ju ändå inte! Dom är vita!"
"PORMASKAR!"
"JA, det förstod ju alla!"


Haha, lilla plutt.
Det är väl tävlingsnerverna som spökar. 
Jag älskar honom lika mycket ändå, just för att han är som han är. Oftast! ;)


Vad skulle jag göra utan dig min prins?
Och vad skulle Collan göra atan världens bästa pappa?


Du är världens bästa, älskling






Idag var jag och Collan på både middag och kalas.
Jonas hade bortamatch så vi bjöd in oss själva till Valsta värdshus.
Detvillsäga mamma.

Bestämde mig för att ta en intensivkurs i slutet av sommaren eller början av hösten
så jag får det där jäkla körkortet nångång!
Jag tror att det är mer mig grej, snabbt och effektivt!
Vi vet ju redan att eget ansvar och strödda körlektioner INTE var det, så..

Nej men jag tror på intensivkurs. Får bra vibbar.
Det blir nog skitbra, eller hur?

Ska även börja jobba i höst.
Nicole har fått en plats på samma dagis som kusin Nellie,
 som ligger 3 minuters promenadväg från vår dörr, så det känns gött!
Ett dagis vi ville ha den här gången! Bra Sigtunahem, bra!

Parralelt med jobbet på Arlanda är planen att börja med mina nagelkurser.
DET längtar jag nästan ihjäl mig till. NU SKA FAN DET BLI AV!
Struntade i alla dom planerna när jag fick veta att jag var gravid,
för jag skulle ändå inte hunnit börja jobba ordentligt med det innan 
eller de första månaderna efter, så nu känner jag att det är dags!

Dessutom har jag kommit på att jag vill ta privatlektioner i klippning och färgning också.
Basic då såklart. Ja klippa och färga hår alltså..
Så sen kan alla komma till mig och bli snygga! Grymt va?!

Ja det kommer bli grymt, visst Nicole? Mamma är grym!



Hmm...
Någonstans ska jag då klämma in en intensivkurs?
Äsch, småpotatis!

Har man många bollar i luften så borde man kunna fånga åtminstonde en!?






Kommentarer
Postat av: juicy

UNDERBARA BILDER!

och ditt hår är skitsnyggt Pattan!! Snygging.

2010-04-11 @ 00:08:22
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0