.

Nu har jag haft lite semester från bloggen.
Eller huvudet har varit tomt snarare.
Har tänkt varje dag (av dessa två dagar som jag inte skrivit) att jag ska skriva,
men har inte haft något att skriva om helt enkelt.


Har inte speciellt mycket nu heller direkt.
Inget avancerat.

Vi var i Sollentuna igår och fixade pass till Collan.
Jonas slutade tidigt och vi kände väl att det var dax, med tanke på att vi åker om en månad.
När vi kom in på polisstationen tog vi en nummerlapp och ett papper som skulle fyllas i.
Vi hade nummer 125 och då var det 106. Kul!
När vi sitter där och väntar så kommer en polistant ut och talar om att deras system har slutat fungera och att dom måste göra allt manuellt så det tar tre gånger så lång tid. SÅKLART!

Hur som helst gick det ganska fort trots allt.
Nicole satte första bilden, såg otroligt sur ut men vem bryr sig?
När vi kom ut på parkeringen satt en P-bot på rutan! 450 spänn!
Vi var fyra minuter sena. FYRA MINUTER! Seriöst?
Jonas blev så jävla arg.. så jag satt tyst hela bilresan hem. Haha!


Har försökt städa mitt hem nu under två dagar. Är inte klar än!
Gör lite här och lite där..
Nicole kryper efter dammsugaren med krokodiltårar.
MAMMA TA UPP MIG!

Så det går inte så snabbt...
 Dessutom så har hon vägrat sova längre än en
halvtimme bara för att mamman ville det!
Så jag har fortfarande toaletten och vardagsrummet kvar.
Kanske kan få bli klar med det innan det är dags att storstäda igen?
Det är typ det roligaste som hänt mig de här senaste dagarna.. haha. Inte mycket att hurra för.

Hade en mysig lunch med Erika och hennes syster Petra idag.
Efter en stund kom Des förbi också.. Vi hade kafferep och satt och pratade om...
Just det! Vad pratade vi om egentligen? Det får ni veta någon anna gång.. snart!
När tiden är inne så att säga... OCHSÅVIDARE!
Jag ska alltid dra allt för långt..
Det är Sompo-lainens fel. KOM HEM!

Vi har bestämt oss för att dra till Grönan under sommaren.
Vi hade tänkt se Håkan, men nu verkar det som att han inte ska spela där.
Så plan B är Caroline af Ugglas. Inte mig emot. Jag tycker den kvinnan ÄGER!
Så jävla ball! GÅ EMOT SRÖMMEN.. Jag gillart!





Det är lite utav mitt nya motto. Ett ganska bra sådant, I think..
Det klingar ganska fint.. gååååå emoooot strööömmeeeen.


Nej nu börjar jag igen.
Det är bara för att min hjärna är tömd på insperation.

Tur, nu kommer Jonas hem!
Han har varit och köpt nya fälgar till saaben. Haha!
Jag bryr mig inte så mycket, men han verkar stolt så det var nog ett par fina.
Eller fyra stycken.. ;)

Nu ska jag äta middag med mina fina!

På återseende mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0