...

"Nu ska ni få höra vad som hände pappa igår.
Först fick han en ramlösa... helt gratis! Ja två till och med..."


Haha Gustav Svensson är fan kung!
Sitter här med SF kanalen på och fast jag har sett Svensson-Svensson filmen
tusen gånger så skrattar jag fortfarande lika mycket!


Nu ska ni får höra vad som hände Nathalie igår.

Jag skrev ju att det kanske skulle bli en bra dag och allt det där i gårdagens inlägg...
Det kan jag tala om att det inte blev!

Otippat tänker ni nu..

Först hade jag en mysig dag.

Struntade i att städa och drog med min karl och dotter ut på en liten vårpromenad
innan det var dags att göra sig iordning för påskmiddag hos Stefan och Lotta.

Nicole somnade i vagnen, Jonas och jag gick och mös.





Men när vi kom hem igen och Nicole vaknade så
 märkte jag direkt att något var fel.
Vill ni gissa eller ska jag bara säga det?

BRA! RÄTT!
 Hög feber igen, som nästan var uppe på 40.
Hon var helt veck.
På bara en timme hade hon gått från relativt frisk och glad till jättesjuk.
Så det blev vårdguiden-dejt för mig och tanten
kopplade mig till akuten som gav oss tid redan 18:10.

Det visade sig att hon går med öroninflammation och behöver antibiotika!
KONSTIGT att hon inte blir frisk? Stackars min lilla fis!
Jävla skit vårdcentraler!
Tänker börja ringa Löwet direkt nu om det är något.

Så nu tänker jag hålla henne ifrån alla tänkbara omgivningar som kan vara en smottorisk.

Ja, så hon får blir helt frisk igen.
När man precis har varit sjuk är man så mycket
 mer mottaglig för virus och annan skit.
Det är ju bara elakt att utsätta henne för det.

Så snart, snart kära ni
kanske jag skriver om annat än feber, snor och feber. :)

Imorgon fyller min lillebror NITTON ÅR!
Det är ju helt galet.

Sen jag fyllde 20 känns det som tiden har stannat.
Ibland måste jag fråga Jonas hur gammal jag är. Haha, det är sant!
Så nu känns det som att Joakim börjar komma ikapp mig, i ålder..

Världens bästa lillebror
Grattis



Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta



Den här veckan har varit tummen ner i allt vad träning och hälsa heter.
Eftersom jag legat sjuk så har jag inte rört speciellt mycket på fläsket.
Men eftersom det har varit påsk så har jag ätit massa godis och god mat.

Hoppas på en bättre vecka imorgon.
Nu är det ju så underbart vårväder ute också, så man vill absolut inte sitta inne!
Får ta promenader med Nicole när hon blivit lite bättre.




Kommentarer
Postat av: Mästaren

Moget att lägga upp cp-bilder

2010-04-04 @ 20:45:44
Postat av: Nathalie

Moget att inte använda ditt namn.

Moget att inte uppskatta att jag skriver om dig i min blogg.

Moget att vara en surpitt och inte skriva att du älskar din syster tillbaka! ;)



PUSS LILLEBROR!

2010-04-04 @ 22:30:53
Postat av: Sompo

Majvor, låt han vara bitter och tänk så här: HAN LÄSER DIN BLOGG ! ;D

2010-04-04 @ 23:18:18
URL: http://metrobloggen.se/estranged
Postat av: Nathalie

Haha I KNOW! :D WOOHOO!



Men visst var det sött av mig? ;)

Tycker bilderna är fina... och lite roliga.

2010-04-04 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0