Tråkiga tråkiga söndagar...

Jag hatar söndagar!

Inte för att det borde vara sådan stor skillnad på mina dagar eftersom jag går hemma,
men just söndagar är jobbiga.
Kanske för att Jonas ska tillbaka till jobbet imorgon.
Kanske för att jag måste komma på någon aktivitet.
Om jag ska vara ensam med Nicole eller försöka ragga sällskap.
Jag vet faktiskt inte.
Extra jobbigt blir det ju när det också ska vara en regnig söndag.
Suck. Vart är solen?

Min mamma var här idag, fikade och busade med Nicole. Det är så roligt tycker jag.
Hon blir alltid så himla jätteglad när hon får träffa mormor.
Det är mysigt. Åt massor av gröt gjorde hon också.
Kanske är roligare att äta när det är någon annan än mamma som matar? Verkar så... Haha! Busfrö.

Maria har varit snäll och guidat mig lite i "bloggarnas värld" nu på kvällskvisten.
Tack ska du ha! ;-)

Mycket man "ska" kunna. Det blir nog bra så småningom.

Maria: "Vad vill du uppnå med din blogg?"
Jag: "Uppnå? Ööh...ingenting?"


Annars har det inte hänt så mycket mer idag...
Nicole har varit mer glad än sur, vi käkade middag framför teven..
Jonas tog ett bad med Nicole.
Jag smorde och gjorde henne i ordning. Sen satt vi och myste i soffan.
Efter ca en timme, runt 20-tiden somnade hon som en stock.



                                                     Mammas finaste



Nu sitter jag framför datorn och hänger lite på alla möjliga sidor och Jonas kollar på nåt program. Typ fotboll.

Imorgon ska jag träffa Paulina och Milton igen. Det ska bli mysigt.
Lång promenad, vilket jag verkligen kan behöva efter en otroligt slapp och moffande vecka.
Nu ska jag hålla igen fram till jul... kanske. Så gott jag kan.


Nu ska jag göra popcorn. Jonas är sugen.. sen ska jag sova brevid min varma bebis.


 

Natti natti!






                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Maria

det blir nog bra ;) och du kommer nog på att du visst vill uppnå något med din blogg och ja, då ska jag hjälpa dig! puss babe <3

2009-11-22 @ 22:49:11
Postat av: Ida

Jag är ledig på förmiddagarna i veckan så vi får ta och hitta på något! Nu när man har träffat dig och prinsessan mycket i ett par dagar så är det som om man blir beroende... ;D

Puss på dig bästaste baby! <3

2009-11-22 @ 22:49:17
URL: http://hetget.blogg.se/
Postat av: juicy

Finaste bebis! Hahah.. du kan inte sluta moffa. Jag känner dig FÖR väl. ;)

2009-11-22 @ 23:43:03
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Sompo

"Nu ska jag hålla igen fram till jul... kanske. Så gott jag kan."

(Nagra rader senare)

"Nu ska jag ga gora popcorn" haha du ar DUKTIG! ;)



2009-11-23 @ 14:35:06
URL: http://sompo.blogg.se/
Postat av: Ida

Aaw så fin hon är, tittade nyss på videon när hon står på alla 4.. Saknar dej jättemycket gumman min.. Och fin dottra har du också, hur många månader har hon hunnit bli? Hoppas allt går superbra och att du mår bra.. Vi måste ses, vad är din msn? Måste få se dej.. Saknar dej sjuuuuuuktmycket ju! <3 <3 <3 Din Ida!

2009-11-23 @ 19:18:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0