Onsdag 25 November 09

Jag älskar att titta på gamla foton!



Det är så himla kul att titta på...
men framförallt gör alla minnen mig så full av glädje och väldigt sentimental!

Gamla foton på mig tillsammans med vänner i olika situationer.
Foton på mig och Jonas från innan vi blev tillsammans och i början av förhållandet!
Det riktigt pirrar i magen!

Jag skrattade nästan ihjäl mig när jag såg foton på bla mig och Carro från gymnasie-tiden.
På ett så sitter vi, som vanligt är vi sjuka, i dans salen och Carro gör någon sjuk jävla min...
På ett sitter vi ute på skolgården i solen och käkar glass...
Det finns hur mycket som helst!
Gamla foton på mig och Sompo, Josse, Maria, Linda, Mimmi, Jenny mfl...

Så det här blogg-inlägget får helt enkelt bli ett foto-inlägg!

ENJOY!


                                  
                                      Carro Mimmi & jag en tisdag typ 14:00
                                          på en liten pub på Kungsholmen


                                  
                                        Mimmi jag & Carro på skolgården


                                 
                                     Hahaha! Carro och jag en danslektion i skolan


                                 
                                        Jenny och Pattan - ensamble lektion


                                 
                                                          Emily och jag



                    Sen bara måste jag lägga upp några söta bilder på mig och min karl:




                                      
                                                    Jag och min fina älskling
 
                                                    
                                                         I love you darling



Här kommer lite blandade bilder i miniatyrer:



                              Tack alla underbara människor för att ni berikar mitt liv.
                                                         Jag älskar er!

                                                   


                     Och som alltid blir det en avslutande bild på mitt busfrö, bara för att!



                                 
                                                    Världens sötaste tjej



Natti natti!

                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Adnil "Älgen"

Vi alla älskar dig också!!! <3

2009-11-25 @ 23:27:10
Postat av: Adnil "Älgen"

Här har du min blogg. :)

2009-11-25 @ 23:30:05
URL: http://teamnonstop.wordpress.com
Postat av: Sompo

Nathli, Tampo undrar om hon kan fa en bild pa Nicole?? Den som ar sist pa detta inlagg skulle hon garna vilja ha ;P Puss puss// Tampo

2009-11-30 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0