Lyckorus!

Underbara tisdag!!!

Idag, faktiskt ganska nyss, fick jag veta att min underbara Erika är tillbaka i Sverige,
och ska STANNA!
Hon flyttade till Gran Canaria förrförra sommaren.
Åh vad glad jag är! Med sig har hon Des, hennes kille som bara pratar engelska. (!!!)
Haha, fan vad jag kommer göra bort mig... "Eh hallo there..."
Vi ska träffas på torsdag och jag längtar massor! Älskade, älskade lilla ärki-pää!
Jag behöver bara tänka tillbaka på alla våra stunder så börjar jag skratta för mig själv.
När Jonas tittar något snett på mig och undrar vad det är som är så roligt, är det omöjligt att återberätta.

"Stamfar, lilla inföding och stammor..." behöver jag ens fortsätta?
"BK-POWER - OH! Sssslickaaaaa!"

"Men vad ska jag säga till Carola?"
"Jag vet! Du kan säga: Hej Carola.. jag har också ett handikapp!"

                                         
                                               Underbara människa


Idag skulle jag egentligen ha träffat Carro men det sket sig, tyvärr.
Hennes syster behövde vara hos henne och jag hade sovit dåligt i natt och orkade inte ta mitt lata arsle upp till Valsta- the hood. Hoppas det går bra för Linda och hennes familj.
Istället latade jag mig i sängen med en jätteglad och jollrande dotter enda fram till 13.00!
Sen gick jag ut och mötte Paulina och Milton.
Både hon och jag hade ärenden på Märsta centrum.
Köpte lite prylar på Willys, ringde ner Jonas och gick och käka på kol-grillen. Mycket gott!

Mamma kom förbi en stund nu på kvällen, en snabbvisit för att pussa lite på Nicole.
Jonas
drog på fotbollsträning vid sju och då kom min käre granne
(storebror som bor vägg-i-vägg) över med min lilla älsklings brorsdotter Nellie.
Full rulle på den lilla damen som alltid. Hon försöker stoppa in nappen i "COL"s mun
och blir skitsur varje gång det inte går. Haha!

* COL = Nicole

                              
                                               Världens sötaste Nellie






Nu har min söta men något envisa dotter somnat.
För natten hoppas jag!
Fan vad strulig hon är på kvällarna och nätterna nu.
Kanske nya tänder på G. Stackarn... Rullar runt som en boll i sängen.
Vill helst ligga på det mest omöjliga sättet mellan mamma och pappa.
Vi behöver större säng! Man får cell-skräck som det är nu. Och värmeslag!

Men jag älskar mornarna!
Då ligger hon och gör "prutt-ljud" med munnen mot min arm eller mage.
När mamma äntligen vaknar och öppnar ögonen skiner hon upp som en solstråle och börjar genast skratta och jollra! Så fiin!
Jag älskar att vara mamma.. trots att det är lite energikrävande ibland.
Det absolut bästa beslutet jag tagit! Så det är värt allt jobb, miljoner gånger om!


Nej nu ska jag tvätta bort smink, pula lite i köket och sen försöka lägga mig.
Får se om jag lyckas somna... eller ännu värre: om jag lyckas lägga mig utan att väcka Nicole...





               
                                  Det vackraste i mitt liv - Nicole och Jonas



Natti natti!



                                                                                  

Kommentarer
Postat av: jucy

VAAAAA??? Är hon!?!?!? Men gud. Nu måste vi ju samlas allihopa. Ååååh. Har hon ett nummer man kan n henne på eller? Haha.



2009-11-24 @ 23:47:44
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0