Lördagkväll framför teven

Det blev ingen julmarknad för mig och min familj idag.

Nicole och Jonas somnade efter den sena frukosten och klockan hann bli för mycket i mitt tycke.
Vi åkte till Eurostop istället. Jag tänkte använda mina HM-checkar och unna mig något nytt.
När vi gick där ifrån hade jag köpt fem par strumpor och ett par jättesöta skor till Nicole.
Men jag fick min utebelysning iallafall.
Skulle handla mat på ica maxi och dom har ju allt, så det blev nån låtsas granris i plast med lampor.
Det blir nog bra. Jonas åkte och pantade alla flaskor som stått på "soptippen" sedan vi flyttade hit ungefär.
200 kr i pant. Kanske är dags att börja tänka sig för?
Hittills idag har vi köpt hem fyra flaskor... Haha, det är fan inte sant!



                        
                                                       Nicoles nya vrålåk


Det blev vårrullar och nudlar med massa soja och sweet-chilisås framför teven. Mums!
Nicole var sur som vanligt, det är hennes nya grej när mamma vill ha lugn och ro, men så la vi henne på golvet en stund.
Haha, alltså hon är så jävla söööt!
Hon har börjat försöka krypa.
Så hon står på alla fyra och gungar framochtillbaka. Det ser ut som hon juckar.
Jag skrattar lika mycket varje gång.

                                  




Tillslut fick jag henne att somna, sprang och köpte snus och MASSA godis och nu sitter vi här, återigen framför dumburken.

Jag och min Jonas.
Jonas och jag.



                         



                                              
                                                                
                                                               Puss älskling


                                   Jahaa, och nu innan jag ens hunnit klart med mitt inlägg här,
                                      har vår dotter vaknat igen och tror att det är morgon.

                           

                                                           Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: juicy

Haha men gullunge. PUSS

2009-11-21 @ 23:23:11
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: juicy

Schyssta pjux hon har fått ;) Alltså jag ääääskar den sista bilden. Ahhhh. PUSSSS

2009-11-22 @ 03:20:14
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0