"Kanske för minnenas skull"

Måndag igen då...

Idag har jag och Nicole hängt med Paulina och Milton halva dagen.
Det blev ingen promenad utan dop-planering. Gulleplutten döps på min födelsedag. :-)
Pratade om lokaler, antal gäster, sånger, KYRKA, bordsdekorationer mm.
Paulina kom på att hon bara måste byta kyrka. Haha. Hon har redan bokat Husby-Ärlinghundra,
men efter att ha sett våran dopfilm tyckte hon att Odensala är bättre.
Får se hur det går med det där.
Caroline ska sjunga. Underbart! Får se om jag kan hålla tillbaka tårarna...


                       
                                                        Nicole och Milton

Dagen bästa:

Idag fick jag veta att en kompis är gravid! Iiiih!
Jag blir så himla glad!

Grattis igen till er båda hjärtat. Så himla spännande!



När jag får höra att någon är gravid kan jag inte låta bli att direkt tänka tillbaka på min egna graviditet och hur spännande allt var och hur speciell man kände sig.
(trots att halva märsta väntade barn ungefär samtidigt.)
Jag tog fram min gamla mobil och laddade in bilder från när jag var en tjockis.
Det är vansinnigt. Allt det där som var det enda verkliga DÅ,
känns så himla långt borta och nästan overkligt NU.
Tänk så märkligt. När jag var gravid kunde jag inte minnas hur det var att inte vara det,
och nu är det tvärtom.
Det känns som att Nicole alltid har varit här hos oss. Hur var det när hon inte fanns?



                                         
                                                              Tjockis Patta

   Jag önskar min vän, hennes älskling och deras bebis all lycka till...

               En underbar tid väntar er.



Vi hade besök av en trevlig herre här idag, angående barnförsäkring.
Vi tog det bästa dom hade. Känns bra! Då är det helt avklarat.
Hoppas bara att vi inte behöver använda oss av den så ofta, såklart!

Annars har det inte hänt mycket mer idag..
Mamma och Rasmus var förbi en stund nu på kvällen.
Trevligt som vanligt.
Lite tråkigt bara att Nicole var trött och grining, när Rasmus för en gångs skull var med.


Nu har Nicole vaknat igen, så jag får sätta punkt här.

Saknar dig sompo - och popcornen var till Jonas.
Men jag käkade hälften så du har rätt:
Jag är duktig jag!




               
                                                  Jag och min älskade Sompo



Natti natti!

                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0