Blogg debut!

Okej, idag skaffade jag mig en blogg..

..delvis för att jag tycker om att skriva men också för att kunna hålla min käre vän sompo
 (Bästis sen 20 år tillbaka som flyttde till London i somras. Jävla svikare!)
uppdaterad om vad som händer här hemma i skithålan.

Jag har också världens finaste lilla dotter, Nicole 5 månader, som jag måste informera om - till Sompo då förstås.
Så: VARSÅGOD SOMPO LILLE - HÄR HAR DU DIN PRINSESSA!

Satt med Ida hela dagen och diskuterade det här med bloggande. Jo men det är väl kul, jag är ju mamma-ledig. I all hast vid 16-tiden gick jag in här och registrerade mig för att sedan springa till ica och köpa ett "krya-på-dig-kort" till min farmor som har opererats nyligen, för att direkt hoppa in i pappas bil och åka till löwenströmska. Lill-tanten. Man får lite ont i hjärtat. När jag väl kom hem fick jag tvinga ner stackars Ida och hennes pojkvän Mattas till mig. Jag fattade NOLL! Hur gör man? Jag vill också ha en FIN blogg som alla andra har! Så efter ett par timmar, ungefär tre, lyckades Ida fixa så jag blev nöjd och nu har jag en "fin blogg som alla andra".

Nu kom min käre sambo hem.
Med mat... från donken.
För andra gången idag.
Andra dagen på en vecka, för andra gången!


Jag säger som min käre far: Eet och bli feet!


Kommentarer
Postat av: Sompo

Tack snalla Majvor !! Nu ar Sompo hemskt lycklig.

Och jag kan SA hora dig saga har har du din prinsessa"!

Ppppfffffsss.. Grejerna ar klara nu!!

Och du! Jag ska byta operator, sa snart kan jag prata med froken Majvor i 100 minuter varje manad helt GRATIS!



(tampo sager att hon saknar dig ocksa)



2009-11-21 @ 03:07:45
Postat av: Sompo

Jag har skaffat en blogg nu ocksa, som jag kommer anvanda. sompo.blogg.se ;D

2009-11-21 @ 03:21:10
Postat av: Nathalie

Haha, ja visst var det lite kul. Satt här själv och fnissade. Ungefär som Chandler i vänner. ;) Tyckte jag var super finurlig och oerhört rolig. MEEEEN som vanligt är det bara du som fattar min humor.. tur att du kommer snart <3 puss till dig och Tampo <3

2009-11-21 @ 12:10:59
URL: http://natnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0