"sol sol vi har längtat..."

Det var sol igår! Det är minsan sol idag också!


Var ute med Paulina på lång-promenad igår i solen.
Det är sjukt vad mycket gladare man blir av den där rackarn.
Nyss när jag tittade ut ser jag den minsan där igen, som en rolig
historia när man är halvsur.
Man får sådan lust att bege sig utåt.

Idag ska vi åka till Solna och gratta min morfar på 65-årsdagen.
Mamma kommer ner hit om en stund, sen ska vi åka pendeltåg in.
Jag har inte åkt tåg på hur länge som helst!

Jag hade helst undvikit det eftersom jag är så nojig över svininfluensan..
Men Jonas har ju sin j*kla fotbollscup idag så det är bara till att hoppas på
att vi inte hamnar brevid någon halvtjock gubbe som hostar och fräser.

Det har verkligen hänt mycket nu på kort tid.
Först träffade jag Erika som jag inte träffat på jätte länge,
eftersom hon bott i Spanien.

Josse den jäveln har flyttat någonstans som jag inte vet hur man åker!

Sen kom min kära lilla Sompo hem ett par dagar.
Tyvärr vart det inte en sådär jätte trevlig visit för henne,
men det var mysigt att träffas och bara få ha henne här ett litet tag.
Jag saknar dig så det gör ont ibland!

Nicole
tar sig framåt med en jävla fart nu.
Inte en enda lugn stund, utom när hon sover..ja knappt då.
Hon har haft "typ" förstoppning, håller på att få två nya tänder och
har satt sig upp själv från att ha legat på mage.

Bara nu när jag försöker skriva det här (som har tagit mig typ 30 min)
har jag fått sprungit tusen gånger för att hon försöker
klättra upp mot bordet, tv-bänken och sin bilstol. Pust!





                  
                                  
                                 

Jag var hos mamma och bakade ett pepparkakshus.
Gick sådär. Hann inte ens lägga degen på plåten så gick skiten sönder.
Paulina var här för någon dag sen och vek sig av skratt ungefär,
eftersom mitt tak har glidit ner på ena sidan och sitter väldigt snett.
Ja egentligen är väl hela huset lite snett..

Jaja, vad gör man inte för lite julstämning?
Det luktar ju gott iallfall.


Nej nu måste jag börja förbereda oss här innan min mor anländer.
Kanske att jag skriver någon rad senare...



Tjingeling!




                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Adnil "Älgen"

Nicole liknar dig så mycket och så gör hon så roliga grimaser som du. ;)

2009-12-12 @ 13:38:46
URL: http://teamnonstop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0