Lördagkväll...

Nyss hemkomna från Solna och 7 kilo tyngre...


Jo det är sant! Eller det känns så åtninstonde..
Mormor hade gjort tre sorters pajer:
Västerbottenpaj, skaldjurspaj och ost-och skinkpaj. Mmmm!
Jag kunde inte välja en sort utan la upp en fet bit av den ena
och en halv av dom andra både till mig och Jonas. På varsin tallrik såklart då..
När Jonas tryckt i sig den stora biten var han proppmätt och orkade inte äta mer..
...då var jag redan klar, med ALLA mina pajer..

Inte nog med det, som man kanske kan tycka.. nej nej..
På det så får jag i mig TRE tårtbitar till kaffet också!

Jag äter som en häst!!! Och då menar jag ingen ponny...
Det kanske är mitt undermedvetna som säger
åt mig att fetta på utav bara satan nu innan jag ska
börja träna och sluta upp med moffandet. Men det är inte normalt!!!
Konstigt att jag inte är fetare än vad jag faktiskt är.

Jaja nog om det...

Det är alltid kul att träffa hela tjocka släkten. :) mysigt.
Vi är rätt många nu!


                                Klicka för större bilder



                   Födelsedagsbarnet i egen hög person


Vi ses i Jul!





Nu sitter jag här och funderar på hur denna natt ska bli.
Jonas har ju, som tidigare nämt, fotbolls cup den här helgen.
Japp! Dom gick vidare.. och det är ju jättekul för deras skull.
Det är bara det att nästa match börjar 01:30 i natt,
efter det är det match 02:50 och efter det 04:10. (!!)

Jag tycker inte om att sova utan min mysgubbe och
kommer säker vara vaken tills han kommer hem, imorgonbitti!

Jag försökte bjuda in mig själv på nattligt besök hos min mor,
men det gick inte som jag hade tänkt mig.
Vi får inte plats! (?)

Mamma, KÖP STÖRRE HUS så vi får plats! ;) puss!



Jag kanske skriver senare igen och berättar
om min jätte spännande natt här, i min ensamhet.

Nu skriker Nicole efter mamma, så jag får sluta skriva.


Natti natti - eller på återseende!


                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vad duktig du va som klarade det!!!!!Nästa gång kanske du tom kan sova lite.puss

2009-12-13 @ 12:39:39
Postat av: Nathalie

Haha, ja kanske. :)

2009-12-13 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0