Gott slut... eller vad man nu säger!

OH! MY! GOD! - oh my god!



Jag har hittat nästan alla mina bilder från flera år tillbaka!
Alltså det är över tusen fotografier! Förstår ni? ÖVER TUSEN!

Jag vet att det inte är särskilt länge sen jag hade en trip down memorielane,
men nu är det SKILLNAD!

Jag har hittat en skattgömma, i Stefans hårddisk. :P Haha!
Tyvärr saknas det ganska många kort jag hade velat ha och var ute efter..
men dom finns väl gömda på något annat "jättebra" ställe.
Så pass bra att inte ens jag själv kan hitta dom! (?) typiskt mig...


Jag och Jonas
har suttit nu halva kvällen och kollat.
Eller jag har kollat och visat Jonas, som inte var speciellt road
men låtsades titta för husfridens skull. ;)

VILKA MINNEN - det är allt jag kan säga!

Det finns alltså kort från hudraårgamla hemmafester!
Foton på mig och Sompo, en helt vanlig eftermiddag och 200 kort senare liksom..

UNDERBART!

ENYOJ - detta blir ett låångt bildinlägg :




inför nollning i tvåan...

remix...




















































Hoppas ni tyckte det var lika roligt som jag, när jag först såg dessa bilder! :)
Jag älskar er!



Natti natti



                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi älskar dig!<3

2009-12-31 @ 10:56:25
Postat av: marlene

Gott nytt år! :)

Roliga bilder det där!

2009-12-31 @ 11:15:45
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

O M G!! Vad tusan har jag på mig? hahaha!

2010-01-01 @ 18:33:49
URL: http://ynnifer.blogg.se/
Postat av: Josef

Haha.. Helt underbart!

Puss

2010-01-01 @ 19:52:47
Postat av: Carro

ÅÅÅÅH vad roligt :D Gott nytt år. PUSS

2010-01-01 @ 22:04:46
Postat av: juicy

HAHAHAHA fyfan. Jag var fulast av alla.



ASKUL :D



PUSS!

2010-01-04 @ 11:37:12
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Maria

Fan vad du uppdaterar dåligt darling. :D

2010-01-10 @ 18:12:13
URL: http://christinadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0